Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju in učenju angleščine v otroštvu

Avtorji

  • Mihaela Brumen University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Helena Krušič Second Primary School Slovenj Gradec , Druga osnovna šola Slovenj Gradec
  • Tomaž Zupančič University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

zgodnja angleščina, informacijsko-komunikacijska tehnologija, projekt SBATEYL, primerjalna študija, učni načrt

Povzetek

Prispevek se osredotoča na uporabo informacijskokomunikacijske tehnologije pri učenju tujega jezika angleščine v nižjih razredih, in sicer primerjalno na osnovi raziskave, ki je zajela tri države, Slovenijo, Španijo in Turčijo, z vzorcem 313 učiteljev. Raziskava je del projekta SBATEYL (2014-1-TR01-KA201-013197). Temeljila je na deskriptivni in kavzalni neeksperimentalni metodi empiričnega pedagoškega raziskovanja. Cilj je bil odkriti nivo temeljnih znanj o spletnih tehnologijah in stopnjo uporabe le-teh pri učiteljih, ki poučujejo tuji jezik na razredni stopnji. Na podlagi statističnih razlik lahko trdimo, da slovenski učitelji primerjalno s španskimi in turškimi redkeje uporabljajo računalniške tehnologije (virtualne svetove, bloge, računalniške igre, digitalne zgodbe, avdiomateriale) pri poučevanju tujega jezika v nižjih razredih.

Biografije avtorja

  • Mihaela Brumen, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: mihaela.brumen@um.si.

  • Helena Krušič, Second Primary School Slovenj Gradec, Druga osnovna šola Slovenj Gradec

    Slovenj Gradec, Slovenija. E-pošta: helena.krusic@guest.arnes.si.

  • Tomaž Zupančič, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: tomaz.zupancic@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Brumen, M., Krušič, H., & Zupančič, T. (2017). Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju in učenju angleščine v otroštvu. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(4), 427-444. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/309

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2