Individualni pouk in načini poučevanja učiteljev flavte na posameznih učnih stopnjah v glasbeni šoli

Avtorji

  • Ana Kavčič Pucihar Music School Škofja Loka , Glasbena šola Škofja Loka
  • Branka Rotar Pance University of Ljubljana, Academy of Music, Department of Music Education , Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo, Oddelek za glasbeno pedagogiko

Ključne besede:

glasbena šola, individualni pouk, učitelj flavte, transfer znanj, učne stopnje

Povzetek

V prispevku obravnavamo individualni pouk inštrumenta v glasbeni šoli. Kontekstualno predstavljamo nekatere novosti kurikularne prenove na področju pihal. Pri individualnem pouku inštrumenta so pomembni odnos med učiteljem in učencem, njune interakcije in transfer znanj. Učni proces sistematično opredeljujejo učne stopnje od predstavitve nove snovi do preverjanja usvojenih znanj. V empiričnem delu predstavljamo izsledke raziskave o načinih poučevanja učiteljev flavte (N = 78) na posameznih učnih stopnjah pri individualnem pouku v glasbeni šoli. Proučevali smo obravnavo novih učnih vsebin, ponavljanje in utrjevanje vsebin pri pouku, vključevanje in vlogo učiteljevih povratnih informacij, spremljanje domačega vadenja učencev ter formativno preverjanje in ocenjevanje v razredu med šolskim letom.

Biografije avtorja

  • Ana Kavčič Pucihar, Music School Škofja Loka, Glasbena šola Škofja Loka

    Škofja Loka, Slovenija. E-pošta: akavcicpucihar@gmail.com.

  • Branka Rotar Pance, University of Ljubljana, Academy of Music, Department of Music Education, Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo, Oddelek za glasbeno pedagogiko

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: branka.rotar-pance@ag.uni-lj.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Kavčič Pucihar, A., & Rotar Pance, B. (2017). Individualni pouk in načini poučevanja učiteljev flavte na posameznih učnih stopnjah v glasbeni šoli. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(4), 399-416. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/307