Teachers’ Views of the Potential of Art Therapy in Young Learners

Avtorji

  • Ivana Marijanović Elementary School Spinut Split , Osnovna šola Spinut Split
  • Dubravka Kuščević University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Teacher Education , Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta, Oddelek za učiteljske študije
  • Ina Reić-Ercegovac University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Psychology , Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta, Oddelek za psihologijo

Ključne besede:

likovna terapija, učitelj razrednega pouka, izobraževanje učiteljev osnovne šole, umetnostna vzgoja, likovna umetnost

Povzetek

Stališča učiteljev do možnosti uporabe likovne terapije pri mladih učencih. Z raziskavo, ki smo jo izvedli na 205 učiteljih razrednega pouka, smo želeli preveriti, v kolikšni meri učitelji skrbijo za likovno izražanje svojih učencev, koliko vedo o likovni terapiji in njenih potencialih za mlade učence, zlasti ko delajo z zlorabljenimi otroki in otroki z ravojnimi motnjami, ter koliko so pripravljeni poiskati dodatne informacije o likovni terapiji. Rezultati raziskave niso pokazali značilnih razlik v poznavanju likovne terapije in njene uporabe pri delu z mladimi otroki glede na starost učiteljev, delovno dobo ali izobrazbo. Glede na starost in stopnjo izobrazbe pa so se razlikovale njihove ocene lastnega védenja o likovni terapiji in njenih potencialih. 

Biografije avtorja

  • Ivana Marijanović, Elementary School Spinut Split, Osnovna šola Spinut Split

    Split, Hrvaška. E-pošta: ivamar1608@ffst.hr.

  • Dubravka Kuščević, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Teacher Education, Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta, Oddelek za učiteljske študije

    Split, Hrvaška. E-pošta: kuscevic@ffst.hr.

  • Ina Reić-Ercegovac, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Psychology, Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta, Oddelek za psihologijo

    Split, Hrvaška. E-pošta: inareic@ffst.hr.

Objavljeno

01.12.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Marijanović, I., Kuščević, D., & Reić-Ercegovac, I. (2017). Teachers’ Views of the Potential of Art Therapy in Young Learners. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(4), 365-376. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/305

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)