Communicating about the Graphic Novel – a Series of Workshops

Avtorji

  • Hans Krameritsch University College of Teacher Education Vienna , Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj
  • Rolf Laven University College of Teacher Education Vienna , Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj

Ključne besede:

grafični roman, zaporedna umetnost, odnos med besedilom in sliko, vzgojno-izobraževalni procesi, medpredmetne kompetence učiteljskega poklica

Povzetek

Komunicirati o grafičnem romanu – niz delavnic. V prispevku namenjamo osrednjo pozornost grafičnemu romanu kot pojavu zadnjih nekaj desetletij in danes samostojni umetniški formi. Kot primer predstavljamo niz delavnic o grafičnem romanu. Potekale so v okviru programa usposabljanja učiteljev v saharskih begunskih taboriščih v Alžiriji. Z možnostmi, ki jih nudijo grafični romani, so bile umetnostno, pedagoško in ustvarjalno razvite vsebine iz poklicnega življenja udeležencev v smislu reflektiranja lastnih delovnih izkušenj (zase in za druge), sklicevanja na delo. Samostojno ustvarjene zgodbe iz poklicnega dnevnega dogajanja so bile razvite v obliki zaporedja z detajli bogatih slik in slikovnih elementov, deloma z vključevanjem besedila.

 

Biografije avtorja

  • Hans Krameritsch, University College of Teacher Education Vienna, Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj

    Dunaj, Avstrija. E-pošta: hans.krameritsch@phwien.ac.at.

  • Rolf Laven, University College of Teacher Education Vienna, Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj

    Dunaj, Avstrija. E-pošta: rolf.laven@phwien.ac.at.

Objavljeno

01.12.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Krameritsch, H., & Laven, R. (2017). Communicating about the Graphic Novel – a Series of Workshops. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(4), 331-348. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/301