Značilnosti metode razlage na razredni stopnji osnovne šole

Avtorji

  • Martina Sinkovič Jurij Dalmatin Primary School Krško , OŠ Jurija Dalmatina Krško

Ključne besede:

metodika, učne metode, razlaga, opazovanje pouka, razredni pouk, osnovne šole

Povzetek

V članku je predstavljena metoda razlage v osnovni šoli. V teoretičnem delu so predstavljeni pojem pouka in pouk kot komunikacijski proces ter učne metode pri pouku. Podrobneje so predstavljeni metoda razlage, njene značilnosti, vrste oz. načini razlage, prednosti in slabosti te metode ter napotki za kakovostno razlago. Predstavljeno je tudi opazovanje pouka kot eden izmed načinov spremljanja pouka. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, ki je bila izvedena na osnovni šoli Jurija Dalmatina Krško - tri tedne smo opazovali pouk v 2. razredu pri treh predmetih ter zapisovali ugotovitve. Ugotavljali smo, koliko je metoda razlage zastopana na razredni stopnji osnovne šole. Zanimalo nas je tudi, ali se s katerimi metodami pri pouku kombinira, kako je ta kombinacija uspešna ter koliko časa metoda razlage pri določenih šolskih urah traja. Spremljanje pouka je potekalo s pomočjo opazovalnega lista.

Biografija avtorja

  • Martina Sinkovič, Jurij Dalmatin Primary School Krško, OŠ Jurija Dalmatina Krško

    Krško, Slovenija. E-pošta: sinkovic.tina@gmail.com.

Prenosi

Objavljeno

01.09.2011

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Sinkovič, M. (2011). Značilnosti metode razlage na razredni stopnji osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(3), 121-132. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/299