The role of formal and non-formal education in the development of technological literacy
The case of aeromodelling club
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.16.3.2711Ključne besede:
Ključne besede: tehnološka pismenost, tehniško izobraževanje, učenci, prostočasne interesne dejavnosti, modelarski krožekPovzetek
Izobraževanje otrok za tehnološko pismenost je nuja 21. stoletja, če želimo izobraziti posameznike, zmožne načrtovanja in soočanja s problemskimi situacijami ter sprejemanja informiranih odločitev, ki bodo pripomogle k ustrezni uporabi in razvoju tehnike in tehnologije. Udejstvovanje v prostočasnih interesnih dejavnostih kot obliki vseživljenjskega neformalnega učenja pomembno prispeva k otrokovemu celostnemu razvoju in služi v podporo formalnemu izobraževanju. Namen študije primera je bil raziskati stališča dvajsetih udeležencev raziskave do tehniškega izobraževanja; izzive in naloge, ki jih to nalaga otrokom, učiteljem in mentorjem prostočasnih tehniško usmerjenih dejavnosti ter ovrednotiti znanja in veščine, ki jih doprinaša v otrokovo življenje.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2023 Melita Lemut Bajec

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.