The role of formal and non-formal education in the development of technological literacy

The case of aeromodelling club

Avtorji

  • Melita Lemut Bajec Fakulteta za humanistične študije, UP , Fakulteta za humanistične študije, UP

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.16.3.2711

Ključne besede:

Ključne besede: tehnološka pismenost, tehniško izobraževanje, učenci, prostočasne interesne dejavnosti, modelarski krožek

Povzetek

Izobraževanje otrok za tehnološko pismenost je nuja 21. stoletja, če želimo izobraziti posameznike, zmožne načrtovanja in soočanja s problemskimi situacijami ter sprejemanja informiranih odločitev, ki bodo pripomogle k ustrezni uporabi in razvoju tehnike in tehnologije. Udejstvovanje v prostočasnih interesnih dejavnostih kot obliki vseživljenjskega neformalnega učenja pomembno prispeva k otrokovemu celostnemu razvoju in služi v podporo formalnemu izobraževanju. Namen študije primera je bil raziskati stališča dvajsetih udeležencev raziskave do tehniškega izobraževanja; izzive in naloge, ki jih to nalaga otrokom, učiteljem in mentorjem prostočasnih tehniško usmerjenih dejavnosti ter ovrednotiti znanja in veščine, ki jih doprinaša v otrokovo življenje.

Prenosi

Objavljeno

14.09.2023

Kako citirati

Lemut Bajec, M. (2023). The role of formal and non-formal education in the development of technological literacy: The case of aeromodelling club. Revija Za Elementarno izobraževanje, 16(3), 321-338. https://doi.org/10.18690/rei.16.3.2711

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)