Spoznavanje nekaterih pojmov (procesov) preko naravoslovnih poskusov v vrtcu

Avtorji

  • Darija Petek ,

Povzetek

Osnovni namen raziskave je bil, postaviti naravoslovni poskus kot izhodišče, ki pomaga otroku lastno zamisel potrditi in nadgraditi ali jo spremeniti in razumeti. Otroci so pred in med poskusi ter po njih iskali možne odgovore na zastavljena vprašanja, razmišljali in se ukvarjali z rešitvijo problema. Tako smo pridobili njihove prvotne zamisli, ki so se z izvajanjem poskusa potrdile ali pa so jih otroci morali spremeniti zaradi ugotovitev, ki jih je dal poskus. Z lastno aktivnostjo so zmogli naivno razlago spremeniti in jo tudi razumeti.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2010

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Petek, D. (2010). Spoznavanje nekaterih pojmov (procesov) preko naravoslovnih poskusov v vrtcu. Revija Za Elementarno izobraževanje, 3(1), 75-88. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/269

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)