Perspektive učiteljev o recepcijski zmožnosti mlajših učencev po poučevanju na daljavo v izrednih razmerah pandemije COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.16.1.2687Ključne besede:
pandemija, poučevanje na daljavo v izrednih razmerah, pouk književnosti, recepcijska zmožnost, razlike med generacijamiPovzetek
Poučevanje na daljavo v izrednih razmerah pandemije COVID-19 je prineslo veliko novega in neznanega. Veliko raziskav je bilo posvečenih vplivu šolanja na daljavo na učne rezultate otrok, tudi na področju materinščine, še posebej opismenjevanju in pismenosti. Ta raziskava pa preiskuje področje poučevanja književnosti, natančneje učinek spremenjenega načina dela na recepcijsko zmožnost mlajših učencev. V preiskovalni študiji kvantitativne narave je sodelovalo 196 učiteljev. Njihovi odgovori kažejo, da med učenci prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja prihaja do srednjih in večjih razlik na področju recepcijske zmožnosti v primerjavi z učenci, ki so se šolali pred pandemijo.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2023 Maja Kerneža

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.