Starševski sestanek kot retorični izziv v vzgojni praksi

Avtorji

  • Jelena Vignjević , University of Zagreb, Faculty of Teacher Education ,
  • Marina Pavlović Pintarić , Kindergarten “Bajka” ,

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.16.1.2685

Ključne besede:

komunikacijske spretnosti vzgojiteljev/vzgojiteljic, retorične spretnosti, starševski sestanek

Povzetek

V članku analiziramo komunikacijske sposobnosti vzgojiteljev/vzgojiteljic med starševskimi sestanki v vrtcih. V skladu z metodologijo kvalitativnega raziskovanja smo opazovali in zabeležili izbrane elemente komunikacije zaposlenih med 12 starševskimi sestanki v različnih vrtcih. Rezultati so pokazali, da so bili opazovani starševski sestanki dobro pripravljeni, strukturirani, primerni in interaktivni, izvedeni z ustreznim besediščem in elementi učinkovite govorne komunikacije. Največja pomanjkljivost komunikacije zaposlenih je bila nerazvita tehnika aktivnega poslušanja. Prav tako so bile očitne razlike v individualnih komunikacijskih spretnostih zaposlenih. Rezultati te raziskave lahko služijo kot orodje za razmišljanje o pedagoški praksi pri zgodnjem učenju in poučevanju.

Objavljeno

23.03.2023

Kako citirati

Vignjević, J., & Pavlović Pintarić, M. (2023). Starševski sestanek kot retorični izziv v vzgojni praksi. Revija Za Elementarno izobraževanje, 16(1), 21-37. https://doi.org/10.18690/rei.16.1.2685