Starševski sestanek kot retorični izziv v vzgojni praksi
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.16.1.2685Ključne besede:
komunikacijske spretnosti vzgojiteljev/vzgojiteljic, retorične spretnosti, starševski sestanekPovzetek
V članku analiziramo komunikacijske sposobnosti vzgojiteljev/vzgojiteljic med starševskimi sestanki v vrtcih. V skladu z metodologijo kvalitativnega raziskovanja smo opazovali in zabeležili izbrane elemente komunikacije zaposlenih med 12 starševskimi sestanki v različnih vrtcih. Rezultati so pokazali, da so bili opazovani starševski sestanki dobro pripravljeni, strukturirani, primerni in interaktivni, izvedeni z ustreznim besediščem in elementi učinkovite govorne komunikacije. Največja pomanjkljivost komunikacije zaposlenih je bila nerazvita tehnika aktivnega poslušanja. Prav tako so bile očitne razlike v individualnih komunikacijskih spretnostih zaposlenih. Rezultati te raziskave lahko služijo kot orodje za razmišljanje o pedagoški praksi pri zgodnjem učenju in poučevanju.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2023 Jelena Vignjević, Marina Pavlović Pintarić

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.