Povezave med vodenjem šol in pričakovanimi rezultati izobraževalnega procesa v okviru šolske kulture

Avtorji

  • Ludvík Eger , University of West Bohemia, Faculty of Economics ,
  • Dana Egerová , University of West Bohemia, Faculty of Economics ,

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.16.1.2684

Ključne besede:

šolska kultura, šolski vodje, kulturne vrzeli, popis šolske kulture, oblikovanje šolske kulture

Povzetek

Šolska kultura je večplasten pojem, ki vključuje različne vidike. V pričujoči raziskavi preučujemo povezave med izbranimi vidiki, in sicer med vidikom, ki se osredinja na skupne cilje, zaupanje v vodstvo šole, pristope vodenja, ter vidikom, ki izpostavlja proces inovacij in pričakovane rezultate izobraževalnega procesa. V raziskavi so vodstva šol s pomočjo »Popisa elementov šolske kulture« ocenila sedanjo in želeno šolsko kulturo na svojih osnovnih šolah z namenom ugotavljanja vrzeli. Izsledki raziskave naj bi bili vodjem šol v podporo pri oblikovanju šolske kulture in pri inoviranju strategije šol, ki jih vodijo.

Objavljeno

23.03.2023

Kako citirati

Eger, L., & Egerová, D. (2023). Povezave med vodenjem šol in pričakovanimi rezultati izobraževalnega procesa v okviru šolske kulture . Revija Za Elementarno izobraževanje, 16(1), 1-19. https://doi.org/10.18690/rei.16.1.2684