Povezave med vodenjem šol in pričakovanimi rezultati izobraževalnega procesa v okviru šolske kulture
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.16.1.2684Ključne besede:
šolska kultura, šolski vodje, kulturne vrzeli, popis šolske kulture, oblikovanje šolske kulturePovzetek
Šolska kultura je večplasten pojem, ki vključuje različne vidike. V pričujoči raziskavi preučujemo povezave med izbranimi vidiki, in sicer med vidikom, ki se osredinja na skupne cilje, zaupanje v vodstvo šole, pristope vodenja, ter vidikom, ki izpostavlja proces inovacij in pričakovane rezultate izobraževalnega procesa. V raziskavi so vodstva šol s pomočjo »Popisa elementov šolske kulture« ocenila sedanjo in želeno šolsko kulturo na svojih osnovnih šolah z namenom ugotavljanja vrzeli. Izsledki raziskave naj bi bili vodjem šol v podporo pri oblikovanju šolske kulture in pri inoviranju strategije šol, ki jih vodijo.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2023 Ludvík Eger, Dana Egerová

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.