Vključevanje kulturne dediščine pri pouku tehnike in tehnologije na primeru raglje na vozičku

Avtorji

  • Majda Fiksl ,

Povzetek

Splošna človekova lastnost je ustvarjalnost, zanjo pa so potrebne nekatere sposobnosti in osebne lastnosti, ki jih ima vsak izmed nas v večji ali manjši meri. Veliko ustvarjalnosti je v izdelkih ljudske obrti, ki nas spominjajo na našo kulturno dediščino. S tem projektnim delom želim spodbuditi radovednost in domiselnost ter čut do kulturne dediščine. Prenovljen učni načrt pri tehniki in tehnologiji v osnovni šoli nam takšen način dela omogoča pri rednem pouku in izbirnih vsebinah. Učenci raziščejo gradiva in tehnologije, značilne za okolje, v katerem živijo, ter izdelajo predmete. V šolski praksi na ta način dosežke naših prednikov prenašamo na mlajše generacije. Predstavljam eno izmed takih možnosti, z željo, da bi se v pouk vnašalo čim več uporabnih izdelkov, ki so povezani z našo preteklostjo.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2010

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Fiksl, M. (2010). Vključevanje kulturne dediščine pri pouku tehnike in tehnologije na primeru raglje na vozičku. Revija Za Elementarno izobraževanje, 3(1), 65-73. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/268