Uporaba sodobnih učnih pristopov pri učenju osnov didaktike matematiku v spletnem učnem okolju Mahara
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.4.511-531.2022Ključne besede:
e-portfolio Mahara, blended learning, flipped learning, cooperative learning, subjective theories of prospective teachers.Povzetek
V prispevku predstavljamo posodobitev izvedbe predmeta Osnove didaktike matematike. Cilji posodobitve so bili, da z uporabo IKT sredstev in sodobnih učnih pristopov presežemo objektivne omejitve pri izvajanju nekaterih elementov učnega procesa. V ta namen smo za predmet izdelali e-listovnike v okolju Mahara. Študenti so po zaključku izvedbe predmeta izpolnili anketni vprašalnik. Ugotovili smo, da smo s posodobitvijo izvedbe predmeta izboljšali komunikacijo med udeleženci in kvaliteto analiz, povečali vključenost študentov v učni proces ter bolj ozavestili študente o pojavih pri poučevanju. Nismo pa izboljšali ravni refleksije do te stopnje, da bi študenti presegli začetne subjektivne teorije o poučevanju.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Adrijana Mastnak

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.