Kanonično-korelacijska analiza: učne preference in senzorično specifični dražljaji učne snovi angleščine

Avtorji

  • Yi-shan Shi , University of Taipei, Department of Education , Univerza Tajpej, Oddelek za izobraževanje
  • Chih-yung Tsai , University of Taipei, Department of Education , Univerza Tajpej, Oddelek za izobraževanje

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.4.493-510.2022

Ključne besede:

Senzorično specifični dražjaji učne snovi angleščine, Kanonično-korelacijska analiza, prilagoditveni dražljaji učne snovi, preferenca slušnega učenja

Povzetek

Študija je preučevala razmerje med senzorično specifičnimi dražljaji učnega gradiva za angleščino in senzoričnimi učnimi preferencami. Vključevala je 53 udeležencev angleščine kot tujega jezika, ki so prejeli različne senzorično specifične dražljaje učnega gradiva za angleščino, da bi analizirali njihovo splošno razumevanje. Za statistično analizo zbranih podatkov je bila uporabljena kanonično-korelacijska analiza. Preferenca slušnega učenja je bila pomembno povezana s prilagodljivimi dražljaji za učenje angleščine (besedila na papirju z zvokom, slike z napisi in zvok s slikami). Kanonični korelacijski koeficient 0,665 je pokazal, da so 44,2 % variance pri učenju angleščine določili učenci s slušnimi učnimi preferencami in prilagodljivimi učnimi gradivi.

Objavljeno

05.12.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Shi, Y.- shan, & Tsai, C.- yung. (2022). Kanonično-korelacijska analiza: učne preference in senzorično specifični dražljaji učne snovi angleščine. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(4), 493-510. https://doi.org/10.18690/rei.15.4.493-510.2022