Podiplomski certifikat iz izobraževanja (PGCE) – izkušnja študentov z mentorstvom
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.4.447-473.2022Ključne besede:
IKT modeliranje, IKT pedagoško znanje, mentor, mentorstvo, model, osebne lastnosti, pedagoško znanje, sistemske zahtevePovzetek
Šolska praksa je bistvena sestavina predhodnega usposabljanja študentov bodočih učitelje za pridobitev kvalifikacije PGCE (ang. Postgraduate Certificate in Education), ki ponuja priložnosti za razvoj lastne identitete mentorirancev in vrsto kompetenc. Študija raziskuje, kako so študentje bodoči učitelji na Univerzi Nelsona Mandele dojemali svoje mentorske izkušnje s šolskim učenjem (ang. School-Based Learning SBL) o vlogah, ki bi jih morali mentorji izpolnjevati na podlagi prilagojenega okvira sedmih dejavnikov (Hudson, 2004, 2009) s sprejetjem postpozitivistične paradigme. Ugotovitve so pokazale, da sta tako skupini udeležencev, ki bi se znova želeli vrniti k istemu mentorju, kot tisti, ki tega ne želijo, navedli, da je imelo teh sedem dejavnikov odločilno vlogo pri njihovem odločanju.peers
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Andre du Plessis, Bedroen Ismail

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.