Podiplomski certifikat iz izobraževanja (PGCE) – izkušnja študentov z mentorstvom

Avtorji

  • Andre du Plessis , Nelson Mandela University, Faculty of Education , Univerza Nelsona Mandele, Pedagoška fakulteta
  • Bedroen Ismail , Nelson Mandela University, Faculty of Education , Univerza Nelsona Mandele, Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.4.447-473.2022

Ključne besede:

IKT modeliranje, IKT pedagoško znanje, mentor, mentorstvo, model, osebne lastnosti, pedagoško znanje, sistemske zahteve

Povzetek

Šolska praksa je bistvena sestavina predhodnega usposabljanja študentov bodočih učitelje za pridobitev kvalifikacije PGCE (ang. Postgraduate Certificate in Education), ki ponuja priložnosti za razvoj lastne identitete mentorirancev in vrsto kompetenc. Študija raziskuje, kako so študentje bodoči učitelji na Univerzi Nelsona Mandele dojemali svoje mentorske izkušnje s šolskim učenjem (ang. School-Based Learning SBL) o vlogah, ki bi jih morali mentorji izpolnjevati na podlagi prilagojenega okvira sedmih dejavnikov (Hudson, 2004, 2009) s sprejetjem postpozitivistične paradigme. Ugotovitve so pokazale, da sta tako skupini udeležencev, ki bi se znova želeli vrniti k istemu mentorju, kot tisti, ki tega ne želijo, navedli, da je imelo teh sedem dejavnikov odločilno vlogo pri njihovem odločanju.peers

Objavljeno

05.12.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

du Plessis, A., & Ismail, B. (2022). Podiplomski certifikat iz izobraževanja (PGCE) – izkušnja študentov z mentorstvom. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(4), 447-473. https://doi.org/10.18690/rei.15.4.447-473.2022