Pouk športa na daljavo za mlajše učence in učenke med epidemijo covid-19 v Sloveniji
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.4.427-445.2022Ključne besede:
COVID-19, otroci, izolacija, telesna aktivnost, pouk športaPovzetek
Cilj raziskave je bil preučiti, kako je potekala izvedba ure športa med šolanjem na daljavo v Sloveniji. Rezultati potrjujejo slabšo kakovost in krajše izvedbe ure športa med šolanjem na daljavo. Z našimi ugotovitvami sovpadajo tudi ugotovitve drugih, da so se med pandemijo COVID-19 drastično zmanjšale gibalna/športna aktivnost (G/ŠA) otrok in njihove gibalne sposobnosti. Ta študija podaja jasne odgovore vsem odgovornim déležnikom, da šolanje na daljavo ni primeren ukrep s stališča zagotavljanja pogojev zdravega razvoja otrok.
Prenosi
Objavljeno
05.12.2022
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Stojan Puhalj, Boštjan Šimunič, Saša Pišot, Jurij Planinšec

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Puhalj, S., Šimunič, B., Pišot, S., & Planinšec, J. (2022). Pouk športa na daljavo za mlajše učence in učenke med epidemijo covid-19 v Sloveniji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(4), 427-445. https://doi.org/10.18690/rei.15.4.427-445.2022