Pouk športa na daljavo za mlajše učence in učenke med epidemijo covid-19 v Sloveniji

Avtorji

  • Stojan Puhalj , Universtiy of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Boštjan Šimunič , Science and Research Centre Koper , Raziskovalno središče Koper
  • Saša Pišot , Science and Research Centre Koper , Raziskovalno središče Koper
  • Jurij Planinšec , Universtiy of Maribor, Faculty of Educatio , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.4.427-445.2022

Ključne besede:

COVID-19, otroci, izolacija, telesna aktivnost, pouk športa

Povzetek

Cilj raziskave je bil preučiti, kako je potekala izvedba ure športa med šolanjem na daljavo v Sloveniji. Rezultati potrjujejo slabšo kakovost in krajše izvedbe ure športa med šolanjem na daljavo. Z našimi ugotovitvami sovpadajo tudi ugotovitve drugih, da so se med pandemijo COVID-19 drastično zmanjšale gibalna/športna aktivnost (G/ŠA) otrok in njihove gibalne sposobnosti. Ta študija podaja jasne odgovore vsem odgovornim déležnikom, da šolanje na daljavo ni primeren ukrep s stališča zagotavljanja pogojev zdravega razvoja otrok.

Prenosi

Objavljeno

05.12.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Puhalj, S., Šimunič, B., Pišot, S., & Planinšec, J. (2022). Pouk športa na daljavo za mlajše učence in učenke med epidemijo covid-19 v Sloveniji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(4), 427-445. https://doi.org/10.18690/rei.15.4.427-445.2022

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)