Pomen gibalnih/športnih aktivnosti pri obvladovanju vedenjskih težav učenk in učencev v osnovni šoli

Avtorji

  • Joca Zurc , University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Giuliana Jelovčan , University of Primorska, Faculty of Education , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
  • Vesna Štemberger , University of Ljubljana, Faculty of Education , Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.4.409-425.2022

Ključne besede:

osnovna šola, disciplina, hiperaktivnost, šport, zdrav življenjski slog.

Povzetek

Ukvarjanje z gibalnimi/športnimi aktivnostmi ponuja otroku možnosti za sodelovanje z drugimi, samopotrjevanje in izražanje ter pomeni enega izmed ključnih dejavnikov socializacije ter preprečevanja odklonskega vedenja. V raziskavi nas je zato zanimalo, katere značilnosti gibalne/športne aktivnosti so najmočneje povezane z obvladovanjem vedenjskih težav. Ugotovitve na reprezentativnem vzorcu 1782 slovenskih osnovnošolcev kažejo, da je gibalna/športna aktivnost najmočneje povezana z obvladovanjem vedenjskih težav ponotranjenja. Pri tem imajo ključno vlogo pogostnost in intenzivnost aktivnosti, vključitev v interesne športne dejavnosti, ukvarjanje s plesom ter omejitev sedečega načina prevoza v šolo.

Prenosi

Objavljeno

05.12.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Zurc, J., Jelovčan, G. ., & Štemberger, V. (2022). Pomen gibalnih/športnih aktivnosti pri obvladovanju vedenjskih težav učenk in učencev v osnovni šoli. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(4), 409-425. https://doi.org/10.18690/rei.15.4.409-425.2022

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)