Raba orodja Kahoot za uspešno razvijanje tujejezikovnega besedišča

Avtorji

  • Caroline V. Katemba , Universitas Advent Indonesia, Faculty of Teacher Training and Science Education, J , Universitas Advent Indonesia,, Fakulteta za izobraževanje učiteljev in znanstveno izobraževanje
  • Joshua H. L. Tobing , Universitas Advent Indonesia, Faculty of Teacher Training and Science Education , Universitas Advent Indonesia,, Fakulteta za izobraževanje učiteljev in znanstveno izobraževanje
  • Talitha A. Putri , Universitas Advent Indonesia, Faculty of Teacher Training and Science Education , Universitas Advent Indonesia,, Fakulteta za izobraževanje učiteljev in znanstveno izobraževanje

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.3.393-408.2022

Ključne besede:

tehnologija in besedišče, pametni telefon, angleščina kot tuji jezik

Povzetek

Številni učitelji razmišljajo o uporabi spletnih iger za učenje besedišča, med katerimi je še posebej pogosta aplikacija Kahoot. Osnovni namen pričujoče raziskave je bil ugotoviti, ali se z uporabo orodja Kahoot učenci in učenke v indonezijskem kontekstu učijo besedišča na enak način. Cilj je bil ugotoviti, ali pri razvijanju besedišča v tujem jeziku obstajajo statistično pomembne razlike med deklicami in dečki. Za ta namen smo izvedli kvantitativno raziskavo z 68 učenci 7. razreda, ki so reševali test pred in po uvedbi učenja z orodjem Kahoot.  Rezultati kažejo, da med spoloma obstaja pomembna razlika pri uspešnem učenju besedišča z aplikacijo Kahoot in da je raba Kahoota učinkovita metoda za poučevanje besedišča.

Objavljeno

23.09.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

V. Katemba, C., H. L. Tobing, J., & A. Putri, T. (2022). Raba orodja Kahoot za uspešno razvijanje tujejezikovnega besedišča. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(3), 393-408. https://doi.org/10.18690/rei.15.3.393-408.2022