Raba orodja Kahoot za uspešno razvijanje tujejezikovnega besedišča
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.3.393-408.2022Ključne besede:
tehnologija in besedišče, pametni telefon, angleščina kot tuji jezikPovzetek
Številni učitelji razmišljajo o uporabi spletnih iger za učenje besedišča, med katerimi je še posebej pogosta aplikacija Kahoot. Osnovni namen pričujoče raziskave je bil ugotoviti, ali se z uporabo orodja Kahoot učenci in učenke v indonezijskem kontekstu učijo besedišča na enak način. Cilj je bil ugotoviti, ali pri razvijanju besedišča v tujem jeziku obstajajo statistično pomembne razlike med deklicami in dečki. Za ta namen smo izvedli kvantitativno raziskavo z 68 učenci 7. razreda, ki so reševali test pred in po uvedbi učenja z orodjem Kahoot. Rezultati kažejo, da med spoloma obstaja pomembna razlika pri uspešnem učenju besedišča z aplikacijo Kahoot in da je raba Kahoota učinkovita metoda za poučevanje besedišča.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Caroline V. Katemba, Joshua H. L. Tobing, Talitha A. Putri

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.