Pojmovanje pomena izobraževanja za študente ob začetku študija
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.3.377-392.2022Ključne besede:
pomen izobraževanja, definicija izobraževanja, usposabljanje vzgojiteljev, predšolska vzgojaPovzetek
Članek preučuje, kako študenti na začetku svojega študija pojmujejo in utemeljujejo pomen izobraževanja. V predstavljeni raziskavi, ki je potekala od 2018/2019 do 2021/2022, je sodelovalo 57 študentov dodiplomskega študijskega programa Predšolska vzgoja. Raziskava temelji na priročnem vzorčenju. Uporabljen je bil kvalitativni pristop, ustne izjave udeležencev so bile po glasovnem posnetku prepisane v besedilo. Na osnovi kodiranja besedil smo prepoznali dva sklopa, in sicer pomen izobraževanja (kategorija osebni cilji) in osebno opredelitev izobraževanja (kategorije: povezava s kontekstom; od posameznika k družbi; kontekst zgodovinskega razvoja; razvoj osebnosti in evolucija; bistvo; načini usvajanja; vrednote; skozi prizmo sedanjosti; Dionizovo pojmovanje; splošni pregled; dvoumne opredelitve).
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Radmila Burkovičová

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.