Pojmovanje pomena izobraževanja za študente ob začetku študija

Avtorji

  • Radmila Burkovičová , University of Ostrava, Faculty of Education , Univerza Ostrava, Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.3.377-392.2022

Ključne besede:

pomen izobraževanja, definicija izobraževanja, usposabljanje vzgojiteljev, predšolska vzgoja

Povzetek

Članek preučuje, kako študenti na začetku svojega študija pojmujejo in utemeljujejo pomen izobraževanja. V predstavljeni raziskavi, ki je potekala od 2018/2019 do 2021/2022, je sodelovalo 57 študentov dodiplomskega študijskega programa Predšolska vzgoja. Raziskava temelji na priročnem vzorčenju. Uporabljen je bil kvalitativni pristop, ustne izjave udeležencev so bile po glasovnem posnetku prepisane v besedilo.  Na osnovi kodiranja besedil smo prepoznali dva sklopa, in sicer pomen izobraževanja (kategorija osebni cilji) in osebno opredelitev izobraževanja (kategorije: povezava s kontekstom; od posameznika k družbi; kontekst zgodovinskega razvoja; razvoj osebnosti in evolucija; bistvo; načini usvajanja; vrednote; skozi prizmo sedanjosti; Dionizovo pojmovanje; splošni pregled; dvoumne opredelitve).

Objavljeno

23.09.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Burkovičová, R. (2022). Pojmovanje pomena izobraževanja za študente ob začetku študija . Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(3), 377-392. https://doi.org/10.18690/rei.15.3.377-392.2022