Korelacije in regresija začetnega in končnega glasu na branje besed v slovenskem jeziku
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.3.357-375.2022Ključne besede:
fonološko zavedanje, začetni/končni glas, branje besed, vrtec, 1. razredPovzetek
Usvojena raven glasovnega zavedanja učencev na začetku 1. razreda osnovne šole predpostavlja veliko verjetnost zmožnosti začetnega branja. Namen raziskave je bil preveriti korelacijo in regresijo med začetnim in končnim glasom ter branjem besed v slovenskem jeziku. V vzorec je bilo vključenih 192 učencev 1. razreda. Rezultati izvedene raziskave kažejo, da obstaja korelacija in regresija med zaznavanjem začetnih ter končnih glasov in branjem besed. Pomen izsledkov poudarja spodbujanje glasovnega zavedanja v vrtcu.
Prenosi
Objavljeno
23.09.2022
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Marija Ropič Kop

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Ropič Kop, M. (2022). Korelacije in regresija začetnega in končnega glasu na branje besed v slovenskem jeziku. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(3), 357-375. https://doi.org/10.18690/rei.15.3.357-375.2022