Korelacije in regresija začetnega in končnega glasu na branje besed v slovenskem jeziku

Avtorji

  • Marija Ropič Kop , University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.3.357-375.2022

Ključne besede:

fonološko zavedanje, začetni/končni glas, branje besed, vrtec, 1. razred

Povzetek

Usvojena raven glasovnega zavedanja učencev na začetku 1. razreda osnovne šole predpostavlja veliko verjetnost zmožnosti začetnega branja. Namen raziskave je bil preveriti korelacijo in regresijo med začetnim in končnim glasom ter branjem besed v slovenskem jeziku. V vzorec je bilo vključenih 192 učencev 1. razreda. Rezultati izvedene raziskave kažejo, da obstaja korelacija in regresija med zaznavanjem začetnih ter končnih glasov in branjem besed. Pomen izsledkov poudarja spodbujanje glasovnega zavedanja v vrtcu.

Objavljeno

23.09.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Ropič Kop, M. (2022). Korelacije in regresija začetnega in končnega glasu na branje besed v slovenskem jeziku. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(3), 357-375. https://doi.org/10.18690/rei.15.3.357-375.2022