Improvizacija kot izvor doživljanja zanosa v glasbenem izobraževanju Povezava s stališči, spolom in z glasbenim žanrom
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.3.339-356.2022Ključne besede:
stališča, zanos, visokošolsko izobraževanje, improvizacija, študenti glasbePovzetek
Namen raziskave je bil preučiti povezanost med improvizacijo in zanosom. Podatki so bili pridobljeni na 252 študentih Akademije za glasbo v Ljubljani in Zagrebu (121 moških in 131 žensk), ki so izpolnjevali Vprašalnik stališč do glasbenega improvizacije, Vprašalnik čustev, povezanih z glasbeno improvizacijo, in Vprašalnik delovnega zanosa. Rezultati so pokazali, da imajo ženske pomembno več negativnih čustev in stališč do improvizacije. Opazne razlike so se pojavile tudi glede na glasbeni žanr, saj so tisti študenti, ki igrajo tudi druge glasbene žanre, imeli pozitivnejša stališča in pozitivna čustva do improvizacije kot tisti, ki igrajo zgolj klasično glasbo. Regresijska analiza je pokazala, da lahko pojasnimo 71 % variance v zanosu s stališči do improvizacije.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Kaja Korošec, Blaženka Bačlija Susić, Katarina Habe

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.