Pomen stališč učencev do angleščine za pouk v heterogenih razredih

Avtorji

  • Nina Klemen Blatnik , Universitiy of Primorska, Faculty of Education , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta,
  • Silva Bratož , University of Primorska, Faculty of Education , Univerza na Primorkem, Pedagoška faulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.3.317-337.2022

Ključne besede:

heterogeni razredi, stališča do tujih jezikov, tujejezikovna motivacija, pomembni drugi, angleščina kot tuji jezik.

Povzetek

V prispevku preučujemo dejavnike, ki prispevajo k oblikovanju stališč učencev do učenja angleščine. Ti predstavljajo pomemben vir informacij pri načrtovanju pouka v heterogenih razredih. V empiričnem delu predstavljamo raziskavo med tretješolci (n = 90), v kateri smo ugotavljali, kako so njihova stališča do angleščine povezana s starostjo, pri kateri so se začeli učiti tujega jezika, spolom, izpostavljenostjo jeziku v domačem okolju in ''pomembnimi drugimi'' (učitelji, starši, sošolci). Rezultati kažejo, da med slednjimi, ki najbolj prispevajo k oblikovanju učenčevih stališč do učenja angleščine, izstopajo učitelji in starši, medtem ko sošolci v tem starostnem obdobju še nimajo pomembne vloge.

Prenosi

Objavljeno

23.09.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Klemen Blatnik, N., & Bratož, S. (2022). Pomen stališč učencev do angleščine za pouk v heterogenih razredih. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(3), 317-337. https://doi.org/10.18690/rei.15.3.317-337.2022

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)