Vključevanje dvostranskega usklajevanja pri otrocih Proces motoričnega učenja

Avtorji

  • Sanja Ljubičić , University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, , Univerza v Reki, Pedagoška fakulteta
  • Ljubomir Antekolović , University of Zagreb, Faculty of Kinesiology , Univerza v Zagrebu, Kineziološka fakulteta
  • Vilko Petrić , University of Rijeka, Faculty of Teacher Education , Univerza v Reki, Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.3.285-299.2022

Ključne besede:

skok v višino, prekoračna tehnika, bilateralna vaja, unilateralna vaja, dominantna noga

Povzetek

Namen raziskave je bil ugotoviti razlike v učinkih bilateralne in unilateralne vaje pri izvajanju skoka v višino s prekoračno tehniko odriva z dominantno nogo. Sodelovalo je 74 vprašancev v starosti od 7-12 let, ki so bili po naključni izbiri razdeljeni v dve eksperimentalni skupini. Eksepimentalne skupine so trenirale 12 tednov po 2 krat na teden. Meritve so bile izvedene v treh časovnih točkah. Rezultati so pokazali, da  z bilateralno trenažno intervencijo dosežemo simetrične učinke kot pri unilateralni intervenciji izključno z dominantno nogo, kar je izredno pomembno za simetričen mišični in lokomotorni razvoj, in s tem tudi za praktičen pristop otrokom.

Objavljeno

23.09.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Ljubičić, S., Antekolović, L., & Petrić, V. (2022). Vključevanje dvostranskega usklajevanja pri otrocih Proces motoričnega učenja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(3), 285-299. https://doi.org/10.18690/rei.15.3.285-299.2022

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)