Hrvaške strokovne šole v okviru muzejsko-šolskega partnerstva

Avtorji

  • Valentina Zadravec , ,
  • Željka Miklošević , University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences , Univerza v Zagrebu, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.147-164.2022

Ključne besede:

gimnazija, srednja strokovna šola, muzeji, muzejsko-šolsko partnerstvo, modeli interakcije

Povzetek

Prispevek predstavlja rezultate raziskave odnosa med muzejem in šolo z vidika učiteljev gimnazij in srednjih strokovnih šol ter podaja njihove trenutne in želene interakcije. Rezultati kažejo, da učitelji poklicnih šol redkeje organizirajo ekskurzije in so z odnosom muzejev manj zadovoljni. Značilnosti interakcij med muzejem in šolo so skupne obema skupinama šol ter tvorijo model razmerja nizke intenzivnosti, pri čemer vsaka institucija ohranja svoje posebne pristojnosti, odgovornosti in vire. Za razliko od odgovorov gimnazijskih učiteljev odgovori učiteljev strokovnih šol ne kažejo na spremembe v napredku odnosa med šolo in muzejem.

Objavljeno

31.08.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Zadravec, V., & Miklošević, Željka. (2022). Hrvaške strokovne šole v okviru muzejsko-šolskega partnerstva. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(Spec.Iss), 147-164. https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.147-164.2022