Pedagoški potencial muzejskih spletnih sredstev za učenje
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.131-145.2022Ključne besede:
digitalni viri, izobraževanje, konstruktivizem, muzej, spletno učenjePovzetek
Čas pandemije COVID 19 je spremenil način obstoja in delovanja večine institucij, vključno z muzeji, in njihovo pedagoško dejavnost. Cilji tega dela se nanašajo na raziskovanje različnih tipov spletnih (angl. on-line) sredstev za učenje vsebin, ki jih ponujajo spletne strani muzejev, kot tudi analiziranje njihovih pedagoških aspektov. Uporabljeno je kombinirano raziskovanje kvantitativnih in kvalitativnih raziskovalnih pristopov. Reprezentativni vzorec pomenijo muzeji s primernimi spletnimi stranmi, ki poskrbijo za vidljivost kulturnih ustanov v Republiki Srbiji. Analiza raziskovalnih rezultatov je omogočila, da se potrdita trenutni nivo preglednosti razvoja pedagoških vsebin muzejskih spletnih vsebin za učenje in identifikacija prostora za njihovo izboljšanje.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Jovana Milutinović, Kristinka Selaković

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.