Pedagoški potencial muzejskih spletnih sredstev za učenje

Avtorji

  • Jovana Milutinović , University of Novi Sad, Faculty of Philosophy , Univerza v Novem Sadu, Filozofska fakulteta
  • Kristinka Selaković , University of Kragujevac, Faculty of Education in Užice , Univerza v Kragujevcu, Pedagoška fakulteta Užice

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.131-145.2022

Ključne besede:

digitalni viri, izobraževanje, konstruktivizem, muzej, spletno učenje

Povzetek

Čas pandemije COVID 19 je spremenil način obstoja in delovanja večine institucij, vključno z muzeji, in njihovo pedagoško dejavnost. Cilji tega dela se nanašajo na raziskovanje različnih tipov spletnih (angl. on-line) sredstev za učenje vsebin, ki jih ponujajo spletne strani muzejev, kot tudi analiziranje njihovih pedagoških aspektov. Uporabljeno je kombinirano raziskovanje kvantitativnih in kvalitativnih raziskovalnih pristopov. Reprezentativni vzorec pomenijo muzeji s primernimi spletnimi stranmi, ki poskrbijo za vidljivost kulturnih ustanov v Republiki Srbiji. Analiza raziskovalnih rezultatov je omogočila, da se potrdita trenutni nivo preglednosti razvoja pedagoških vsebin muzejskih spletnih vsebin za učenje in identifikacija prostora za njihovo izboljšanje.

Objavljeno

31.08.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Milutinović, J., & Selaković, K. (2022). Pedagoški potencial muzejskih spletnih sredstev za učenje. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(Spec.Iss), 131-145. https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.131-145.2022

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)