Od transkulturnih prepletenosti do integriranih učnih izkušenj? Transkulturno muzejsko izobraževanje v berlinskem Muzeju islamske umetnosti.
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.115-131.2022Ključne besede:
transkulturna prepletenost, muzejsko izobraževanje, razstavni parkurPovzetek
Prispevek obravnava dejavnosti v muzeju, namenjene transkulturnemu muzejskemu izobraževanju, in sicer na primeru treh izobraževalnih pobud v obliki študij primera v Muzeju islamske umetnosti v Berlinu. Medtem ko razstavni parkur "Objects in Transfer" poudarja transkulturno prepletenost predmetov, je "Multaka" projekt pripravništva, ki begunce iz Sirije in Iraka usposablja za delo muzejskih vodnikov za arabsko govoreče obiskovalce. 'Tamam' predstavlja skupno pobudo skupnosti mošej in muslimanskih združenj v Nemčiji, ki razvija izobraževalno gradivo za mlade muslimane in temelji na zbirkah. V prispevku predstavljamo ključne izsledke vrednotenja interaktivnega razstavnega parkurja "Objects in Transfer" v okviru sodelovalnih projektov, kot sta "Multaka" in "Tamam".
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Annette Lӧseke

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.