Od transkulturnih prepletenosti do integriranih učnih izkušenj? Transkulturno muzejsko izobraževanje v berlinskem Muzeju islamske umetnosti.

Avtorji

  • Annette Lӧseke , Sheffield University Management School, Faculty of Social Sciences, The University of Sheffield , Sheffield University Management School, Fakulteta za družbene vede, Univeza v Sheffieldu

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.115-131.2022

Ključne besede:

transkulturna prepletenost, muzejsko izobraževanje, razstavni parkur

Povzetek

Prispevek obravnava dejavnosti v muzeju, namenjene transkulturnemu muzejskemu izobraževanju, in sicer na primeru treh izobraževalnih pobud v obliki študij primera v Muzeju islamske umetnosti v Berlinu. Medtem ko razstavni parkur "Objects in Transfer" poudarja transkulturno prepletenost predmetov, je "Multaka" projekt pripravništva, ki begunce iz Sirije in Iraka usposablja za delo muzejskih vodnikov za arabsko govoreče obiskovalce. 'Tamam' predstavlja skupno pobudo skupnosti mošej in muslimanskih združenj v Nemčiji, ki razvija izobraževalno gradivo za mlade muslimane in temelji na zbirkah. V prispevku predstavljamo ključne izsledke vrednotenja interaktivnega razstavnega parkurja "Objects in Transfer" v okviru sodelovalnih projektov, kot sta "Multaka" in "Tamam".

Objavljeno

31.08.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Lӧseke A. (2022). Od transkulturnih prepletenosti do integriranih učnih izkušenj? Transkulturno muzejsko izobraževanje v berlinskem Muzeju islamske umetnosti. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(Spec.Iss), 115-131. https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.115-131.2022