Model skupnega muzejsko-šolskega mentoriranja in personalizacija učenja

Avtorji

  • Tamara Kisovar-Ivanda , University of Zadar, Department of Teacher and Preschool Teacher Education , Univerza v Zadru, Oddelek za izobraževanje učiteljev in vzgojiteljev

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.59-75.2022

Ključne besede:

rast števila starejših, formalna in neformalna oskrba starejših, socialnopedagoško delo s starejšimi

Povzetek

Muzeji so nedvomno potencialni vir odličnih mentorjev za učence na vseh stopnjah izobraževanja. Model personalizacije učenja, ki temelji na kompleksnem sistemu mentorstva, je lahko zelo uspešen. Članek obravnava stališča hrvaških učiteljev, muzejskih pedagogov in kustosov do različnih oblik mentorstva v procesu personalizacije učenja in poučevanja na primarni stopnji izobraževanja. V raziskavi je bila uporabljena kvalitativna metodo–logija (polstrukturirani intervjuji). Rezultati raziskave kažejo na pozitiven odnos učiteljev in muzejskih pedagogov/kuratorjev do skupnega mentorstva v okviru povezovanja med izobraževalnimi zavodi in institucijami kulturne skupnosti.

Objavljeno

31.08.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Kisovar-Ivanda, T. (2022). Model skupnega muzejsko-šolskega mentoriranja in personalizacija učenja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(Spec.Iss), 59-75. https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.59-75.2022