Model skupnega muzejsko-šolskega mentoriranja in personalizacija učenja
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.59-75.2022Ključne besede:
rast števila starejših, formalna in neformalna oskrba starejših, socialnopedagoško delo s starejšimiPovzetek
Muzeji so nedvomno potencialni vir odličnih mentorjev za učence na vseh stopnjah izobraževanja. Model personalizacije učenja, ki temelji na kompleksnem sistemu mentorstva, je lahko zelo uspešen. Članek obravnava stališča hrvaških učiteljev, muzejskih pedagogov in kustosov do različnih oblik mentorstva v procesu personalizacije učenja in poučevanja na primarni stopnji izobraževanja. V raziskavi je bila uporabljena kvalitativna metodo–logija (polstrukturirani intervjuji). Rezultati raziskave kažejo na pozitiven odnos učiteljev in muzejskih pedagogov/kuratorjev do skupnega mentorstva v okviru povezovanja med izobraževalnimi zavodi in institucijami kulturne skupnosti.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Tamara Kisovar-Ivanda

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.