Pogledi visokošolskih študentov na učinkovitost muzejske učne ure iz preteklosti – primer ''Antična Emona''

Avtorji

  • Monika Govekar Okoliš , University of Ljubljana, Faculty of Arts , Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.41-58.2022

Ključne besede:

muzejsko izobraževanje, muzejske učne ure, Slovenski šolski muzej, visokošolski študenti, ''Antična Emona''

Povzetek

Muzeji se danes ukvarjajo z različnimi izobraževalnimi dejavnostmi, med njimi so tudi simulirane muzejske učne ure iz preteklosti. Članek uporablja kot primer Slovenski šolski muzej in opisuje izobraževanje, ki ga ponuja, posebno pa muzejske učne ure iz preteklosti. Namen kvalitativne raziskave je raziskati poglede in odzive visokošolskih študentov (n = 19) s Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, glede tega, kaj so se učili na izbrani učni uri iz preteklosti. Vprašalnik odprtega tipa, ki so ga dobili udeleženci v študijskem letu 2019/20, je bil uporabljen za evalvacijo učne ure “Antična Emona”. Ugotovitve raziskave kažejo, da je učna ura iz preteklosti v muzeju učinkovit, živ in aktiven način izobraževanja o zgodovini poučevanja za visokošolske študente.

Objavljeno

31.08.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Govekar Okoliš, M. (2022). Pogledi visokošolskih študentov na učinkovitost muzejske učne ure iz preteklosti – primer ’’Antična Emona’’. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(Spec.Iss), 41-58. https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.41-58.2022