Muzej kot kraj neformalnega učenja
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.27-40.2022Ključne besede:
muzej, formalno, neformalno in priložnostno učenje, kazalniki angažiranosti, študentiPovzetek
Muzejska pedagogika je muzeološko-pedagoška disciplina, ki se ukvarja s komunikacijo med artefakti in javnostjo ter interpretacijo vsebin kulturne dediščine z namenom zadovoljevanja kognitivnih in izkustvenih interesov ob sprejemanju kulturnih in civilizacijskih dosežkov. Prispevek obravnava teoretično znanje o naravi učenja v kontekstu sodobne delitve na formalno, neformalno in priložnostno učenje. Raziskava vključuje muzej kot prostor neformalnega in priložnostnega učenja ter analizira kazalnike angažiranosti obiskovalcev. Izvedena je bila med študenti Filozofske fakultete v Splitu.
Prenosi
Objavljeno
31.08.2022
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Marija Brajčić, Dubravka Kuščević

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Brajčić, M. ., & Kuščević, D. (2022). Muzej kot kraj neformalnega učenja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(Spec.Iss), 27-40. https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.27-40.2022