Muzej kot kraj neformalnega učenja

Avtorji

  • Marija Brajčić , University of Split, Faculty of Humanities and Social Science , Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta
  • Dubravka Kuščević , University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences , Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.27-40.2022

Ključne besede:

muzej, formalno, neformalno in priložnostno učenje, kazalniki angažiranosti, študenti

Povzetek

Muzejska pedagogika je muzeološko-pedagoška disciplina, ki se ukvarja s komunikacijo med artefakti in javnostjo ter interpretacijo vsebin kulturne dediščine z namenom zadovoljevanja kognitivnih in izkustvenih interesov ob sprejemanju kulturnih in civilizacijskih dosežkov. Prispevek obravnava teoretično znanje o naravi učenja v kontekstu sodobne delitve na formalno, neformalno in priložnostno učenje. Raziskava vključuje muzej kot prostor neformalnega in priložnostnega učenja ter analizira kazalnike angažiranosti obiskovalcev. Izvedena je bila med študenti Filozofske fakultete v Splitu.

Objavljeno

31.08.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Brajčić, M. ., & Kuščević, D. (2022). Muzej kot kraj neformalnega učenja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(Spec.Iss), 27-40. https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.27-40.2022

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)