Muzejska in šolska interpretacija kulturne dediščine

Avtorji

  • Rajka Bračun Sova , ,

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.7-26.2022

Ključne besede:

muzej, šola, dediščinska interpretacija, znanstvena informacija

Povzetek

Muzej in šola sta komplementarni ustanovi v sistemu skrbi za kulturno dediščino. Na primeru Viteške dvorane v gradu Brežice smo kvalitativno preučevali interpretacijo kulturne dediščine. Pri tem smo se osredinili na znanstvene, umetnostnozgodovinske informacije kot podlago za kulturno sporočilo. V analizo muzejske interpretacije smo vključili tiskani vodnik po dvorani, informativne panoje in digitalne informacije o dvorani; v analizo šolske interpretacije pa predmetni izpitni katalog za umetnostno zgodovino in učbenik za umetnostno zgodovino. Raziskava je pokazala na manjšo razliko pri interpretaciji baročne poslikave, in sicer pri stropu dvorane. V muzeju je strop interpretiran kot del poslikave, ne pa kot njen vrhunec.

Prenosi

Objavljeno

31.08.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Bračun Sova, R. (2022). Muzejska in šolska interpretacija kulturne dediščine. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(Spec.Iss), 7-26. https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.7-26.2022

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)