Kako učenci zaznavajo medijsko nasilje
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje, vzgoja medijev, medijsko nasilje, zaznavanje nasilja, ozaveščanjePovzetek
Mediji so v moderni informacijski družbi postali sestavni del vsakdanjika, tudi učenčevega. Ob mnogih pozitivnih učinkih pa prinašajo tudi nešteto slabosti, med katerimi je v ospredju prav gotovo nasilje. Nasilje v medijih učinkuje na prejemnike - učence. Najbolj zaskrbljujoči posledici pogostega srečevanja učencev z nasiljem v medijih sta posnemanje in otopelost. Raziskava, ki smo jo izvedli med učenci četrtih in osmih razredov različnih osnovnih šol v Sloveniji, kaže, kako učenci v današnjem času doživljajo medijsko nasilje.
Prenosi
Objavljeno
14.04.2009
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2009 Revija za elementarno izobraževanje

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Pšunder, M., & Cvek, M. (2009). Kako učenci zaznavajo medijsko nasilje. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(1), 29-48. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/232