Extensive Reading and Changes to Reading Motivation in EFL among Slovene Primary School Pupils

Avtorji

  • Anja Pirih University of primorska, Faculty of Humanities , Univerza na Primorskem, Fakulteta za humanistične študije

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.12.4.291-314.2019

Ključne besede:

tuji jezik angleščina, spremembe v bralni motivaciji, ekstenzivno branje, osnovnošolci, vpliv na bralno motivacijo v angleščini

Povzetek

Ekstenzivno branje in spremembe v bralni motivaciji v angleščini kot tujem jeziku pri slovenskih osnovnošolcih. Članek predstavlja ugotovitve, pridobljene na osnovi raziskave o dinamiki bralne motivacije v angleščini kot tujem jeziku pri skupini slovenskih osnovnošolcev, ki so se prostovoljno vključili v 9-mesečni pilotni program ekstenzivnega branja v angleščini, in vzroke za spremembe v njihovi motivaciji. Analiza polstrukturiranih intervjujev in bralnih poročil je potrdila, da je bralna motivacija v angleščini kot tujem
jeziku kompleksen in dinamičen proces, na katerega vplivajo predvsem bralna gradiva, družina, pozitivna stališča do angleškega jezika in zunanje obveznosti, vse to pa je treba upoštevati pri oblikovanju bralnih programov in prihodnjih raziskavah bralne motivacije.

Biografija avtorja

  • Anja Pirih, University of primorska, Faculty of Humanities, Univerza na Primorskem, Fakulteta za humanistične študije

    Doktorica znanosti, lektorica. Koper, Slovenija. E-pošta: anja.pirih@fhs.upr.si.

Objavljeno

09.12.2019

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Pirih, A. (2019). Extensive Reading and Changes to Reading Motivation in EFL among Slovene Primary School Pupils. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(4), 291-314. https://doi.org/10.18690/rei.12.4.291-314.2019

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)