Učinki metode Tomatis na glasbeno učenje šolskih otrok

Avtorji

  • Katarina Zadnik University of Ljubljana, Academy of Music , Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.12.4.265-290.2019

Ključne besede:

funkcionalna glasbena pismenost, glasbena šola, pozornost, psihomotorično področje, metoda Tomatis

Povzetek

Rezultati tujih raziskav, izvedenih med odraslimi in otroki, kažejo pozitivne učinke metode Tomatis pri posameznikih s posebnimi potrebami. Namen kvalitativne raziskave, izvedene na vzorcu treh osnovnošolcev, ki obiskujejo glasbeno šolo, je bil ugotoviti učinke metode Tomatis pri učencih s primanjkljaji na področjih učenja pri individualnem in skupinskem pouku v glasbenem šolstvu. Izhodiščno stanje je izkazalo težave na področjih pozornosti, koncentracije, funkcionalne glasbene pismenosti, tehničnih spretnosti igranja na inštrument. Triangulacija rezultatov izvedene metode Tomatis je pokazala pozitiven napredek na področjih pozornosti, koncentracije, notranje umirjenosti in telesne drže pri igranju na inštrument. Pri enem učencu je izstopal napredek v razvoju glasbene pismenosti.

Biografija avtorja

  • Katarina Zadnik, University of Ljubljana, Academy of Music, Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo

    Docentka. Ljubljana, Slovenija. E-pošta: katarina.zadnik@pef.uni-lj.si.

Prenosi

Objavljeno

09.12.2019

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Zadnik, . K. (2019). Učinki metode Tomatis na glasbeno učenje šolskih otrok. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(4), 265-290. https://doi.org/10.18690/rei.12.4.265-290.2019