Using Learning Objectives when Teaching in Czech Primary Schools

Facts or Fiction?

Avtorji

  • Jana Stará Charles University, Faculty of Education, Department of Pre-primary and Primary Education , Karlova univerza, Pedagoška fakulteta, Oddelek za predšolsko vzgojo in razredni pouk
  • Karel Starý Charles University, Faculty of Education, Institute for Research and Development in Education , Karlova univerza, Pedagoška fakulteta, Inštitut za raziskave in razvoj v izobraževanju

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.12.4.229-248.2019

Ključne besede:

učni cilji, osnovnošolska vzgoja in izobraževanje, družboslovje, formativno ocenjevanje, povratne informacije

Povzetek

Je uporaba učnih ciljev pri poučevanju v čeških osnovnih šolah dejstvo ali fikcija? Članek predstavlja večstransko študijo primera, ki proučuje način, kako učitelji v osnovni šoli pri poučevanju družboslovnih predmetov delajo z učnimi cilji. Študija je pokazala, da se pri poučevanju v češki osnovni šoli učni cilji ne pojavljajo v eksplicitni obliki. Pri opazovanju pouka so se na začetku ure, med uro v postopku reševanja učnih nalog in najbolj v procesih evalvacije, vključno s končno refleksijo, pokazali implicitni cilji. Pri številnih urah so bile prisotne razlike med učnimi cilji, metodami poučevanja in evalvacijo učenja učencev.

Biografije avtorja

  • Jana Stará, Charles University, Faculty of Education, Department of Pre-primary and Primary Education, Karlova univerza, Pedagoška fakulteta, Oddelek za predšolsko vzgojo in razredni pouk

    Docentka. Praga. Češka. E-pošta: jana.stara@pedf.cuni.cz.

  • Karel Starý, Charles University, Faculty of Education, Institute for Research and Development in Education, Karlova univerza, Pedagoška fakulteta, Inštitut za raziskave in razvoj v izobraževanju

    Docent. Praga, Češka. E-pošta: karel.stary@ pedf.cuni.cz.

Objavljeno

26.12.2019

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Stará, J., & Starý, K. (2019). Using Learning Objectives when Teaching in Czech Primary Schools: Facts or Fiction?. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(4), 229-248. https://doi.org/10.18690/rei.12.4.229-248.2019

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)