Using Didactic Enclosures as Teaching Methods and Social Forms for Active Learning in Chemical Education

Avtorji

  • Darinka Sikošek Univerza v Mariboru, Fakulteta za naravoslovje in matematiko , University of Maribor, Faculty of Natural Sciences and Mathematics

Ključne besede:

metoda didaktičnih iger, igrne didaktične priloge, video metoda, video didaktična gradiva, učila, Periodni sistem v kockah, programirane sekvence, individualizirano skupinsko delo, skupinski učni list, individualizirani učni listi

Povzetek

Nekateri didaktični sklopi učnih metod/socialnih oblik aktivnega učenja pri predmetu kemija. Inovativno poučevanje/učenje predstavlja učinkovito uporabo metod in oblik aktivnega učenja ter učnih sredstev (učil in didaktičnega gradiva), ki so potrebna za uspešno izvajanje načrtovanih aktivnosti. Začetno fazo v metodologiji dela v raziskovalni nalogi Didaktična prenova kemijskega izobraževanja v osnovni šoli sta predstavljali empirična in racionalna evalvacija didaktičnega gradiva kot sestavini "metodne" opreme, uporabljeni v času izvajanja načrtovanih strategij učnega dela. Izhajajoč iz evalvacijskih ugotovitev, so bili med inovacijskimi elementi prednostno opredeljeni igrne in video didaktične priloge, ki so potrebne za učinkovito uporabo metode didaktičnih iger, video metode, pa tudi skupinski in individualizirani učni listi, uporabni pri izvajanju individualiziranega skupinskega dela. Posebna skrb je bila namenjena tudi gradivu - programirane sekvence, ki omogoča bolj smotrno uporabo učila Periodni sistem v kockah.

Biografija avtorja

  • Darinka Sikošek, Univerza v Mariboru, Fakulteta za naravoslovje in matematiko, University of Maribor, Faculty of Natural Sciences and Mathematics

    Maribor, Slovenia. E-mail: darinka.sikosek@guest.um.si.

Objavljeno

01.12.2008

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Sikošek, D. (2008). Using Didactic Enclosures as Teaching Methods and Social Forms for Active Learning in Chemical Education. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(3/4), 115-122. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/217

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)