Razlogi študentov za izbiro poklica učitelj razrednega pouka

Avtorji

  • Milena Ivanuš-Grmek University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Iztok Lačen ,

Ključne besede:

vzgoja in izobraževanje, razredni pouk, učitelji, izbira poklica, motivacija

Povzetek

V prispevku so prikazani rezultati raziskave, v kateri je sodelovalo 128 študentov prvega in četrtega letnika univerzitetnega študijskega programa Razredni pouk Pedagoške fakultete v Mariboru. V raziskavi so nas zanimali razlogi študentov za izbiro učiteljskega poklica, zadovoljstvo študentov z izbiro študijske smeri in z delom na fakulteti. Med petimi skupinami razlogov študenti najvišje ocenjujejo altruistične in samouresničitvene razloge, najnižje pa ocenjujejo materialne in alternativne razloge. Ugotovili smo, da med študenti 1. in 4. letnika ni statistično značilnih razlik pri razlogih za izbiro učiteljskega poklica, da so študenti v glavnem zadovoljni z izbiro študijske smeri in da z leti študija upadajo zadovoljstvo in pričakovanja v zvezi s študijem.

Biografije avtorja

  • Milena Ivanuš-Grmek, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: milena.grmek@um.si.

  • Iztok Lačen, ,

    Maribor, Slovenija.

Prenosi

Objavljeno

01.09.2008

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Ivanuš-Grmek, M., & Lačen, I. (2008). Razlogi študentov za izbiro poklica učitelj razrednega pouka. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(1/2), 87-94. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/198

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)