Sodobni mediji v luči pouka likovne vzgoje, ki temelji na konstruktivistični teoriji

Avtorji

Ključne besede:

sodobni mediji, konstruktivistična teorija, likovna vzgoja

Povzetek

V uvodnem delu je predstavljena terminološka opredelitev medijev v splošnem pomenu in pri likovni vzgoji ter kako le-ti vplivajo na pouk likovne vzgoje. Nadalje obravnavamo sodobne medije pri likovni vzgoji, njihov izbor, primernost določenega medija glede na podajanje določene likovne naloge. V osrednjem delu predstavljamo konstruktivistično teorijo učenja, njene lastnosti in jih apliciramo na poučevanje likovne vzgoje, kjer vidimo povezave in podobnosti. V nadaljevanju postavimo tezo o primernosti po konstruktivistični teoriji zasnovanega pouka likovne vzgoje z uporabo sodobnih medijev in multimedije.

COBISS-ID: 16225288

Biografija avtorja

  • Jerneja Herzog, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: jerneja.herzog@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.09.2008

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Herzog, J. (2008). Sodobni mediji v luči pouka likovne vzgoje, ki temelji na konstruktivistični teoriji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(1/2), 77-85. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/197

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2