Learning Creative Arts via Instructional Television

Avtorji

  • Odewumi Michael Olubunmi University of Ilorin, Faculty of Education , Univerza Ilorin, Pedagoška fakulteta
  • Falade Ayotunde Atanda University of Ilorin, Faculty of Education , Univerza Ilorin, Pedagoška fakulteta
  • Adeniran Adewale Olusegun University of Ilorin, Faculty of Education , Univerza Ilorin, Pedagoška fakulteta

Povzetek

Učenje ustvarjalnih umetnosti z izobraževalnimi TV-vsebinami. Televizija
je avdiovizualna ''škatla'', ki je bila prvotno namenjena zabavi, vendar se je po
vsem svetu razvila tudi v učinkovito orodje za izobraževanje. Cilji te raziskave
so bili: identificirati televizijske oddaje, ki jih gledajo učenci, in njihov odziv na
učenje ustvarjalnih umetnosti preko televizije. Študija je bila opisna raziskava
medsektorske anketne metode. Uporabljen je bil namenski vzorec desetih šol
v Ibadanu, glavnem mestu Nigerije. Pridobili smo odgovore na raziskovalna
vprašanja, hipoteze pa smo preverili z analizo kovariance t-testa. Z raziskavo
smo ugotovili, da učenci pozitivno sprejemajo televizijo kot pripomoček za
učenje ustvarjalnih umetnosti in da bi jih bilo treba spodbujati h gledanju
televizijskih izobraževalnih in informativnih oddaj.

Biografije avtorja

  • Odewumi Michael Olubunmi, University of Ilorin, Faculty of Education, Univerza Ilorin, Pedagoška fakulteta

    Doktor znanosti. Ilorin, Nigerija. E-pošta: agbegilerebunmi2@gmail.com.

  • Falade Ayotunde Atanda, University of Ilorin, Faculty of Education, Univerza Ilorin, Pedagoška fakulteta

    Doktor znanosti. Ilorin, Nigeria. E-mail: falade.aa@unilorin.edu.ng.

  • Adeniran Adewale Olusegun , University of Ilorin, Faculty of Education, Univerza Ilorin, Pedagoška fakulteta

    Doktor znanosti. Ilorin. Nigeria. E-pošta: adeniransegun67@yahoo.com.

Objavljeno

20.12.2018

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Olubunmi, O. M., Atanda, F. A., & Olusegun , A. A. (2018). Learning Creative Arts via Instructional Television. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(4), 358-372. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/176