Daily Phisical Activity of Saami Primary School Children in Northern Norway

Avtorji

  • Øyvind Bøthun UiT – The Arctic University of Norway, Campus Alta, School of Sport Science, , UiT – Arctic Univerza Norveška, Campus Alta, Šola športnih znanosti
  • Herbert Zoglowek UiT – The Arctic University of Norway, Campus Alta, School of Sport Science , UiT – Arctic Univerza Norveška, Campus Alta, Šola športnih znanosti

Ključne besede:

priporočila Svetovne zdravstvene organizacije – WHO, merjenje dejavnosti,, zmerna do živahna telesna dejavnost

Povzetek

Dnevne telesne dejavnosti samijskih šolarjev s severa Norveške. Cilj študije je bil izmeriti in primerjati dnevne telesne dejavnosti mladih v najsevernejšem delu Evrope, kjer živijo pripadniki etnične manjšine, ljudstva Sami. Raziskovalna populacija so bili 6, 9 in 15 let stari otroci v samijski osnovni šoli (N = 180). V članku predstavljamo in obravnavamo rezultate medsektorske raziskave telesne dejavnosti osnovnošolskih otrok, pri čemer v primerjavi z drugimi otroki iste starostne skupine na Norveškem ali v drugih evropskih
državah ni bilo mogoče najti pomembnih razlik. Rezultati v celoti kažejo, da se globalni trendi v smeri udobnega, precej počasnega življenjskega sloga ne bodo ustavili tam, kjer bi lokalni in regionalni pogoji dajali prednost bolj dejavnemu in zdravemu življenjskemu slogu.

DOI: 10.18690/rei.11.4.341-356.2018
COBISS-ID:

Biografije avtorja

  • Øyvind Bøthun, UiT – The Arctic University of Norway, Campus Alta, School of Sport Science,, UiT – Arctic Univerza Norveška, Campus Alta, Šola športnih znanosti

    Predavatelj. Alta, Norveška. E-pošta: oyvind.bothun@uit.no.

  • Herbert Zoglowek, UiT – The Arctic University of Norway, Campus Alta, School of Sport Science, UiT – Arctic Univerza Norveška, Campus Alta, Šola športnih znanosti

    Profesor. Alta, Norveška. E-pošta: herbert.zoglowek@uit.no.

Objavljeno

20.12.2018

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Bøthun, Øyvind, & Zoglowek, H. (2018). Daily Phisical Activity of Saami Primary School Children in Northern Norway. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(4), 341-356. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/175

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)