"Eigentlich wollte Ich nur das Graecum absolvieren"

eine Analyse Ich-bezogener Aussagen im Kontext der Universitären Lehre in einem Bachelor- und Master-Studiengang

Avtorji

  • Renate Seebauer University College of Teacher Education Vienna , Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj

Ključne besede:

študenti, samoreferenčne izjave, čustveno stanje, samoučikovitost, akademsko poučevanje

Povzetek

„Pravzaprav sem samo želela končati grščino” – Analiza samoreferenčnih izjav v kontekstu  univerzitetnega poučevanja v dodiplomskem in magistrskem programu. V naslednjem besedilu bodo
analizirani dnevniški zapiski iz dodiplomskega in magistrskega študijskega programa na Univerzi na Dunaju. Študentka, ki je zabeležila in analizirala ta opažanja, je zaslužna profesorica humanističnih ved na Pedagoški visoki šoli na Dunaju. Nedvomno nekoliko nenavadna študentka, a opažanja in kriteriji analize so zato toliko bolj osredotočeni. Rezultati so vsekakor splošno relevantni tako za študente kot za akademsko poučevanje.

DOI: 10.18690/rei.11.4.315-328.2018
COBISS-ID: 

Biografija avtorja

  • Renate Seebauer, University College of Teacher Education Vienna, Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj

    Docentka. Dunaj, Avstrija. E-pošta: renate_seebauerhotmail.com.

Objavljeno

20.12.2018

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Seebauer, R. (2018). "Eigentlich wollte Ich nur das Graecum absolvieren": eine Analyse Ich-bezogener Aussagen im Kontext der Universitären Lehre in einem Bachelor- und Master-Studiengang. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(4), 316-327. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/173

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)