Mnenja in stališča slovenskih in hrvaških vzgojiteljev o usposobljenosti za odkrivanje potencialno nadarjenih predšolskih otrok

Avtorji

  • Ljiljana Gomerčić , University of Primorska, Faculty of Education , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.1.105-125.2022

Ključne besede:

potencialna nadarjenost, predšolski otrok, predšolska vzgoja, strokovna usposobljenost, vzgojitelj

Povzetek

Namen raziskave je ugotoviti, ali obstajajo razlike v mnenjih in stališčih slovenskih in hrvaških vzgojiteljev o odkrivanju potencialno nadarjenih otrok ter pri samooceni kompetenc za tovrstno delo, v mnenjih in stališčih o pomenu izobrazbe in usposabljanja ter pri podpori svetovalne službe in staršev. V raziskavi je sodelovalo 542 anketirancev, in sicer 248 (45,8 %) vzgojiteljev iz Slovenije in 294 (54,2 %) iz Hrvaške. Rezultati raziskave kažejo, da obstajajo pri samooceni posameznih kompetenc statistično pomembne razlike med slovenskimi in hrvaškimi vzgojitelji.

Prenosi

Objavljeno

23.03.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Gomerčić, L. (2022). Mnenja in stališča slovenskih in hrvaških vzgojiteljev o usposobljenosti za odkrivanje potencialno nadarjenih predšolskih otrok. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(1), 105-125. https://doi.org/10.18690/rei.15.1.105-125.2022