Mnenja in stališča slovenskih in hrvaških vzgojiteljev o usposobljenosti za odkrivanje potencialno nadarjenih predšolskih otrok
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.1.105-125.2022Ključne besede:
potencialna nadarjenost, predšolski otrok, predšolska vzgoja, strokovna usposobljenost, vzgojiteljPovzetek
Namen raziskave je ugotoviti, ali obstajajo razlike v mnenjih in stališčih slovenskih in hrvaških vzgojiteljev o odkrivanju potencialno nadarjenih otrok ter pri samooceni kompetenc za tovrstno delo, v mnenjih in stališčih o pomenu izobrazbe in usposabljanja ter pri podpori svetovalne službe in staršev. V raziskavi je sodelovalo 542 anketirancev, in sicer 248 (45,8 %) vzgojiteljev iz Slovenije in 294 (54,2 %) iz Hrvaške. Rezultati raziskave kažejo, da obstajajo pri samooceni posameznih kompetenc statistično pomembne razlike med slovenskimi in hrvaškimi vzgojitelji.
Prenosi
Objavljeno
23.03.2022
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Ljiljana Gomerčić

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Gomerčić, L. (2022). Mnenja in stališča slovenskih in hrvaških vzgojiteljev o usposobljenosti za odkrivanje potencialno nadarjenih predšolskih otrok. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(1), 105-125. https://doi.org/10.18690/rei.15.1.105-125.2022