Inkluzivnost dodatne podpore in pomoči za učence

Avtorji

  • Katja Jeznik , University of Ljubljana, Faculty of Arts , Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.1.71-90.2022

Ključne besede:

dodatna strokovna pomoč, inkluzija, mobilni specialno in rehabilitacijski pedagog, učne težave

Povzetek

Raziskave kažejo, da so rešitve na področju izobraževanja otrok s posebnimi potrebami uspešne pri izboljšanju njihovih akademskih dosežkov, manj pa pri njihovi socialni vključenosti. V članku je predstavljena študija primera dodatne podpore mobilnih specialnih in rehabilitacijskih pedagogov učencem, za katere so na šolah presodili, da potrebujejo dodatno spodbudo pri doseganju ciljev, niso pa identificirani kot učenci s posebnimi potrebami. Zanimalo nas je razumevanje pojma inkluzije in ali se aktivnosti podpore učencem prekrivajo z že uveljavljenimi praksami. Ugotovili smo neenotno razumevanje pojma inkluzije ter usmerjenost v drugačno sodelovanje z učenci. Kljub spodbudnim ugotovitvam je oblikovanje čim manj izključujočih praks velik izziv.

Prenosi

Objavljeno

23.03.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Jeznik, K. (2022). Inkluzivnost dodatne podpore in pomoči za učence. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(1), 71-90. https://doi.org/10.18690/rei.15.1.71-90.2022

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)