Vpliv učiteljeve podpore in zavzetosti na učenčev občutek tesnobe oz. samozavesti pri učenju matematike
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.1.51-69.2022Ključne besede:
navdušenost, podpora, samozavest, strah pred matematiko, učenciPovzetek
Cilj te raziskave je bil preučiti prispevek učiteljeve podpore in navdušenja pri razlagi krepitve samozavesti in odprave strahu pred matematiko pri učencih osnovne šole. Rezultati t-testa so pokazali, da so se dečki in deklice statistično bistveno razlikovali v zaznavanju spremenljivke samozavesti, pri drugih spremenljivkah pa glede na spol ni bio razlik. Rezultati regresijske analize so pokazali, da sta podpora in navdušenje učiteljev napovedovalca samozavesti učencev; podpora pa tudi prispeva k razlagi strahu pred matematiko.
Prenosi
Objavljeno
23.03.2022
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Tomislava Vidić, Irena Klasnić, Marina Đuranović

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Vidić, T., Klasnić, I., & Đuranović, M. (2022). Vpliv učiteljeve podpore in zavzetosti na učenčev občutek tesnobe oz. samozavesti pri učenju matematike. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(1), 51-69. https://doi.org/10.18690/rei.15.1.51-69.2022