Vpliv učiteljeve podpore in zavzetosti na učenčev občutek tesnobe oz. samozavesti pri učenju matematike

Avtorji

  • Tomislava Vidić , Primary school Remete , Osnovna šola Remete
  • Irena Klasnić , University of Zagreb, Faculty of Teacher Education , Univerza v Zagrebu, Učiteljska fakulteta
  • Marina Đuranović , University of Zagreb, Faculty of Teacher Education , Univerza v Zagrebu, Učiteljska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.1.51-69.2022

Ključne besede:

navdušenost, podpora, samozavest, strah pred matematiko, učenci

Povzetek

Cilj te raziskave je bil preučiti prispevek učiteljeve podpore in navdušenja pri razlagi krepitve samozavesti in odprave strahu pred matematiko pri učencih osnovne šole. Rezultati t-testa so pokazali, da so se dečki in deklice statistično bistveno razlikovali v zaznavanju spremenljivke samozavesti, pri drugih spremenljivkah pa glede na spol ni bio razlik. Rezultati regresijske analize so pokazali, da sta podpora in navdušenje učiteljev napovedovalca samozavesti učencev; podpora pa tudi prispeva k razlagi strahu pred matematiko.

Objavljeno

23.03.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Vidić, T., Klasnić, I., & Đuranović, M. (2022). Vpliv učiteljeve podpore in zavzetosti na učenčev občutek tesnobe oz. samozavesti pri učenju matematike. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(1), 51-69. https://doi.org/10.18690/rei.15.1.51-69.2022