Izkušenjsko izobraževanje – oblika kompenzacijskega izobraževanja

Avtorji

  • Herbert Zoglowek , UiT - The Arctic University of Norway , UiT – Arktična univerza Norveške
  • Hermann Kuhl , The Martin-Luther-Europaschule in Herten , Martin-Luther-Europaschule v Hertenu

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.1.17-30.2022

Ključne besede:

izkustveno izobraževanje, kompenzacijsko izobraževanje, celostni pristop, ego-učinkovitost

Povzetek

V članku je predstavljen projekt na področju izkušenjskega izobraževanja na primeru šole v Nemčiji. Osnovni cilj projekta je razviti alternativno obliko poučevanja učencev, ki kažejo destruktivno in agresivno vedenje. V prispevku je najprej predstavljena kritična analiza koncepta izkušenjskega izobraževanja z vidika vloge in pomena tovrstne oblike poučevanja, medtem ko je v drugem delu opisana konceptualna zasnova in izvedba projekta. Rezultati raziskave, pridobljeni z opazovanjem z udeležbo in intervjuji, kažejo, da lahko učenci z vedenjskimi težavami dostop do lastnega zaznavanja/razmišljanja pridobijo prek gibalnih in socialnih dejavnosti. S tem pa lahko pozitivno vplivajo tako na splošno socialno vedenje v razredu in razredno klimo kot na vedenje pri šolskih dejavnostih specifičnih predmetov.

Objavljeno

23.03.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Zoglowek, H., & Kuhl, H. (2022). Izkušenjsko izobraževanje – oblika kompenzacijskega izobraževanja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(1), 17-30. https://doi.org/10.18690/rei.15.1.17-30.2022

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)