Izkušenjsko izobraževanje – oblika kompenzacijskega izobraževanja
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.1.17-30.2022Ključne besede:
izkustveno izobraževanje, kompenzacijsko izobraževanje, celostni pristop, ego-učinkovitostPovzetek
V članku je predstavljen projekt na področju izkušenjskega izobraževanja na primeru šole v Nemčiji. Osnovni cilj projekta je razviti alternativno obliko poučevanja učencev, ki kažejo destruktivno in agresivno vedenje. V prispevku je najprej predstavljena kritična analiza koncepta izkušenjskega izobraževanja z vidika vloge in pomena tovrstne oblike poučevanja, medtem ko je v drugem delu opisana konceptualna zasnova in izvedba projekta. Rezultati raziskave, pridobljeni z opazovanjem z udeležbo in intervjuji, kažejo, da lahko učenci z vedenjskimi težavami dostop do lastnega zaznavanja/razmišljanja pridobijo prek gibalnih in socialnih dejavnosti. S tem pa lahko pozitivno vplivajo tako na splošno socialno vedenje v razredu in razredno klimo kot na vedenje pri šolskih dejavnostih specifičnih predmetov.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Herbert Zoglowek, Hermann Kuhl

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.