Uskladiti se z Drugim: potovalni predmeti in sodelovalno učenje

Avtorji

  • Moe Iezaki , Kanazawa Gakuin University, Department of Education, Faculty of Literature , Univerza Kanazawa Gakuin, Oddelek za izobraževanje, Fakulteta za literaturo
  • Magdalena Novotná , Faculty of Education, Charles University , Pedagoška fakulteta Karlove univerze

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.1.1-16.2022

Ključne besede:

kulturna inkluzija, kulturna identiteta, umetnostna vzgoja, sodelovalno učenje, Drugo

Povzetek

Projekt, ki temelji na sodelovalnem učenju, je bil izveden na Japonskem in na Češkem in se osredotoča na procese inkulturacije, ki so jih izkusili učitelji in učenci, ki so v projektu sodelovali. Poudarek je na načinih, kako lahko imerzija v vizualno umetnost prispeva k razumevanju kulture, in na integraciji oz. uskladitvi dveh pristopov k poučevanju umetnosti. Projekt spodbuja uskladitev z neznanim Drugim skozi ustvarjanje umetniških del, 'potovalnih predmetov' in prek sodelovalnega učenja. Zaključimo lahko, da so se udeleženci med dejavnostmi poskušali uskladiti z Drugim in na ta način ustvarili medprostor, ki jim je omogočil iskanje podobnosti med izdelki in sporazumevanje.

Objavljeno

23.03.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Iezaki, M., & Novotná, M. (2022). Uskladiti se z Drugim: potovalni predmeti in sodelovalno učenje. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(1), 1-16. https://doi.org/10.18690/rei.15.1.1-16.2022