Uskladiti se z Drugim: potovalni predmeti in sodelovalno učenje
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.1.1-16.2022Ključne besede:
kulturna inkluzija, kulturna identiteta, umetnostna vzgoja, sodelovalno učenje, DrugoPovzetek
Projekt, ki temelji na sodelovalnem učenju, je bil izveden na Japonskem in na Češkem in se osredotoča na procese inkulturacije, ki so jih izkusili učitelji in učenci, ki so v projektu sodelovali. Poudarek je na načinih, kako lahko imerzija v vizualno umetnost prispeva k razumevanju kulture, in na integraciji oz. uskladitvi dveh pristopov k poučevanju umetnosti. Projekt spodbuja uskladitev z neznanim Drugim skozi ustvarjanje umetniških del, 'potovalnih predmetov' in prek sodelovalnega učenja. Zaključimo lahko, da so se udeleženci med dejavnostmi poskušali uskladiti z Drugim in na ta način ustvarili medprostor, ki jim je omogočil iskanje podobnosti med izdelki in sporazumevanje.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Moe Iezaki, Magdalena Novotná

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.