The Contribution of Art Education to Educational Transitions

Avtorji

  • Wolfgang Weinlich University College of Teacher Education , Visoka šola za izobraževanje učiteljev

Ključne besede:

likovna vzgojaž, profesionalizacija, prehodi

Povzetek

Prispevek likovne vzgoje k prehodom v vzgoji in izobraževanju. Glavni namen tega konceptualnega članka je izbrana področja likovne vzgoje umestiti vzporedno s prehodi v vzgoji in izobraževanju. Prehod se tako povezuje z estetskim vedênjem in estetsko biografijo, pojmoma, ki lahko predstavljata dva temeljna pristopa k likovni vzgoji, ki sta se v zadnjih desetletjih izoblikovala v nemški, avstrijski in švicarski teoriji likovne vzgoje. Oba se zdita obetavna glede možnih povezav z vzgojo in izobraževanjem na prehodih. Študija predlaga razvoj v likovni vzgoji, ki vsebuje in poudarja zavedanje prehodov. Verjamemo, da ima likovna vzgoja velik potencial prispevati k uspešnim prehodom v vzgoji in izobraževanju v celotnem zgodnjem otroštvu, v vrtcu, v šoli, na univerzi in v zgodnjih fazah profesionalizacije.

DOI: 10.18690/rei.11.3.251 -268.2018
COBISS-ID:

Biografija avtorja

  • Wolfgang Weinlich, University College of Teacher Education, Visoka šola za izobraževanje učiteljev

    Profesor. Dunaj, Avstria. E-pošta: wolfgang.weinlich@phwien.ac.at.

Objavljeno

28.09.2018

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Weinlich, W. (2018). The Contribution of Art Education to Educational Transitions. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(3), 251-268. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/170

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)