Razredniki in vključevanje marginaliziranih skupin učencev v oddelčno skupnost

Avtorji

  • Anja Smole Elementary School Kozje , Osnovna šola Kozje
  • Tina Vršnik Perše University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

marginalizirane skupine, socialno vključevanje, razrednik, oddelčna skupnost

Povzetek

V prvem delu prispevka smo predstavili značilnosti marginaliziranih skupin učencev in vlogo razrednika pri vključevanju le-teh v oddelčno skupnost. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, v kateri je sodelovalo 381 razrednikov iz slovenskih osnovnih šol. V raziskavi smo ugotavljali, ali obstajajo statistično značilne razlike v lastni oceni usposobljenosti za delo z marginaliziranimi skupinami učencev, obsegu med izobraževanjem pridobljenega znanja o integraciji marginaliziranih učencev, obsegu izkušenj o vključevanju marginaliziranih skupin učencev in obsegu dodatnega dela pri vključevanju teh skupin učencev v oddelčno skupnost glede na delovno dobo, velikost kraja in stopnjo poučevanja razrednikov. Raziskali smo težavnost
vključitve posameznih marginaliziranih skupin v oddelčno skupnost in ugotavljali mnenja razrednikov o uspešnosti strategij za integracijo teh skupin učencev v pouk.

DOI: 10.18690/rei.11.3.233 -250.2018
COBISS-ID: 24275976

Biografije avtorja

  • Anja Smole, Elementary School Kozje, Osnovna šola Kozje

    Mag. prof. raz. pouka, Kozje, Slovenija. E-pošta: anja.smole1@gmail.com.

  • Tina Vršnik Perše, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Izredna profesorica. Maribor, Slovenija. E-pošta: tina.vrsnik@um.si.

Prenosi

Objavljeno

28.09.2018

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Smole, A., & Tina Vršnik Perše, . T. (2018). Razredniki in vključevanje marginaliziranih skupin učencev v oddelčno skupnost. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(3), 233-250. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/169