Evaluation of an Integrated Programme of Physical Exericesa with Nursey-aged Children

Impact on Motor Achievements

Avtorji

  • Vilko Petrić University of Rijeka, Faculty of Teacher Education , Univerza v Reki, Fakulteta za izobraževanje učiteljev
  • Lucija Kostadin University of Rijeka, Faculty of Teacher Education , Univerza v Reki, Fakulteta za izobraževanje učiteljev
  • Mirela Peić Kindergarten Rijeka , Otroški vrtec Reka

Ključne besede:

mlajši predšolski otroci, integirani program telesne vadbe, celosten gibalni razvoj

Povzetek

Vrednotenje integriranega programa telesna vadbe s predšolskimi otroki: vpliv na gibalne dosežke. Cilj je bil ugotoviti, ali obstaja možnost izvedbe integriranega programa telesne vadbe z otroki v predšolski starosti, in ovrednotiti vpliv na njihove motorične dosežke. V raziskavo so bili vključeni predšolski otroci. Vzorec spremenljivk obsega štiri teste za vrednotenje motoričnih dosežkov na osnovi različnih gibalnih struktur, ki omogočajo obvladovanje prostora, ovir, vzdržljivosti in ravnanja s predmeti. Razlike med eksperimentalno in kontrolno skupino smo preizkusili s Studentovim t-testom. Rezultati so pokazali, da so otroci v evalviranih programih dosegli izjemne rezultate glede gibalnih dosežkov.

DOI: 10.18690/rei.11.3.189 -200.2018
COBISS-ID:

Biografije avtorja

  • Vilko Petrić, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Univerza v Reki, Fakulteta za izobraževanje učiteljev

    Doktor znanosti. Reka, Hrvaška. E-pošta: vilko.petric@uniri.hr.

  • Lucija Kostadin, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Univerza v Reki, Fakulteta za izobraževanje učiteljev

    Reka, Hrvaška. E-pošta: lucija.kostadin@gmail.com.

  • Mirela Peić, Kindergarten Rijeka, Otroški vrtec Reka

    Reka, Hrvaška. E-pošta: mirelapeic@gmail.com.

Objavljeno

28.09.2018

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Petrić, V., Kostadin, L., & Peić, M. (2018). Evaluation of an Integrated Programme of Physical Exericesa with Nursey-aged Children: Impact on Motor Achievements. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(3), 189-200. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/166

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)