Preverjanje matematičnega znanja

Avtorji

  • Darjo Felda University of Primorska, Faculty of Education , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

matematično znanje, nacionalno preverjanje znanja, dosežki, interno ocenjevanje, zaključne ocene

Povzetek

Matematično znanje se preverja v šoli, na nacionalnih preverjanjih znanja in v okviru mednarodnih raziskav. Preverjanja znanja imajo različne namene, a vseeno naj bi bila do neke mere uglašena. V zadnjih desetletjih
se je v slovenskih osnovnih šolah močno povečal delež učencev z nadpovprečnimi ocenami, primerjava zaključnih ocen v 9. razredu osnovne šole in dosežkov na nacionalnem preverjanju znanja pa nakazuje potencialno neobjektivnost šolskih ocen pri matematiki, kar pod vprašaj postavlja njihov smisel. Prav nacionalno preverjanje znanja, katerega dosežki so usklajeni z dosežki mednarodnih raziskav (TIMSS), bi lahko uporabili za usklajevanje kriterijev vrednotenja znanja in postopoma zagotovili objektivnejše in
pravičnejše ocenjevanje. 

DOI: 10.18690/rei.11.2.175-188.2018
COBISS-ID: 1540418244

Biografija avtorja

  • Darjo Felda, University of Primorska, Faculty of Education, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

    Izredni profesor. Koper, Slovenija. E-pošta: darjo.felda@pef.upr.si.

Prenosi

Objavljeno

21.06.2018

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Felda, D. (2018). Preverjanje matematičnega znanja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(2), 175-188. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/165

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)