The Relation Between Pedagogical Approaches in Music Education and Students' Performance Anxiety

Avtorji

  • Blaženka Balija Susić University of Zagreb, Faculty of Teacher Education , Univerza v Zagrebu, Fakulteta za izobraževanje učiteljev

Ključne besede:

Elly Bašić, funkcionalna glasbena pedagogika, glasbena vzgoja, glasbena šola s standardnim programom, trema pri izvajanju glasbe

Povzetek

Razmerje med pedagoškimi pristopi v glasbeni vzgoji in učenčevo tremo pri nastopanju. Trema pri nastopanju je pomemben problem tako v splošnem izobraževanju kot v glasbeni vzgoji. Namen te študije je ugotoviti, ali pristop funkcionalna glasbena pedagogika (FMP, angl. Functional Music Pedagogy) pomembno vpliva na tremo otrok pri izvajanju glasbe. Zanemarjanje improvizacije kot temeljnega metodičnega orodja v vadbi instrumentalne glasbe bi lahko pojasnilo, zakaj glavni učinek tipa šole v tem vzorcu ni bil pomemben. Pomanjkanje razlik v glasbeni tremi med učenci, ki so se glasbe učili po različnih glasbenopedagoških pristopih, je mogoče interpretirati kot rezultat sprememb njihovega fizičnega in psihičnega razvoja, ki  nastanejo ob vstopu v puberteto kot posledica hormonskih sprememb in povečanih čustev v zgodnji  adolescenci.

DOI: 10.18690/rei.11.2.143-157.2018
COBISS-ID:

Biografija avtorja

  • Blaženka Balija Susić, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Univerza v Zagrebu, Fakulteta za izobraževanje učiteljev

    Predavateljica. Zagreb, Hrvaška. E-pošta: blazenkabs@gmail.com.

Objavljeno

21.06.2018

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Balija Susić, B. (2018). The Relation Between Pedagogical Approaches in Music Education and Students’ Performance Anxiety. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(2), 143-157. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/163