The Relation Between Student Mood and Handicrafts in the Constructivist Classroom

Avtorji

  • Marijana Županić Benić University of Zagreb, Faculty of Teacher Education , Univerza v Zagrebu, Fakulteta za izobraževanje učiteljev

Ključne besede:

konstruktivizem, ročno delo, razpoloženje, šivanje

Povzetek

Odnos med razpoloženjem učencev in ročnimi deli v konstruktivističnem pouku. Namen članka je poudariti pomen ročnih del z vidika različnih pedagoških perspektiv. Čeprav ugotovitve številnih raziskovalcev podpirajo pozitivne učinke ročnega dela, se te metode poučevanja v šoli redko uporabljajo. Cilj empiričnega
dela tega članka je bil povezati razmerje med razpoloženjem učencev po izvajanju naloge iz ročnega dela ter njihova stališča do te naloge. Za izvedbo preliminarne študije je bilo v vzorec iz istega razreda skupaj zajetih 16 učencev v starosti 11 ali 12 let. Vsi učenci so imeli predhodne izkušnje s šivanjem, ki ga jih je poučeval
njihov učitelj, s katerim so na različnih dejavnostih ročnih del delali od prvega razreda osnovne šole.  Oblikovana je bila anonimna anketa in izvedena z udeleženci. Rezultati te študije kažejo, da ima ročno delo pri pouku možne učinke na izboljšanje razpoloženja učencev in ustvarjanje pozitivnega učnega okolja.

DOI: 10.18690/rei.11.2.109-118.2018
COBISS-ID: 

Biografija avtorja

  • Marijana Županić Benić, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Univerza v Zagrebu, Fakulteta za izobraževanje učiteljev

    Doktorica znanosti, predavateljica. Zagreb, Hrvaška. E-pošta: marijana.z.benic@gmail.com.

Objavljeno

21.06.2018

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Županić Benić, M. (2018). The Relation Between Student Mood and Handicrafts in the Constructivist Classroom. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(2), 109-119. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/161

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)